VIVO obrt za usluge pruža usluge poslovnog savjetovanja, daje smjernice i pruža operativnu pomoć, a sukladno zahtjevima i specifičnostima poslovne okolnosti tvrtkama, obrtima, te ostalim fizičkim i pravnim osobama o pitanjima u vezi s poslovanjem i upravljanjem:
Strategijsko i organizacijsko planiranje
Poslovni reinženjering, promjene sustava upravljanja
Smanjenje troškova i ostala financijska pitanja
Marketinški ciljevi i politika
Praksa i planiranje u vezi s ljudskim potencijalima
Strategija naknada i umirovljenja
REGISTRIRANE DJELATNOSTI
1. Savjetovanje u vezi s poslovanjem i ostalim upravljanjem
2. Upravljačke djelatnosti
3. Kombinirane uredske administrativne uslužne djelatnosti
4. Fotokopiranje, priprema dokumenata i ostale specijalizirane uredske pomoćne djelatnosti
5. Obrada podataka, usluge poslužitelja i djelatnosti povezane s njima
6. Odnosi s javnošću i djelatnost priopćavanja
7. Organizacija sastanaka i poslovnih sajmova
8. Istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja
9. Prevoditeljske djelatnosti
10. Ostale rezervacijske usluge i djelatnosti povezane s njima
11. Djelatnost promidžbe, reklame i propagande
Za svakog svog klijenata posebno, a putem dokazanih metoda dolazi se do rješenja. Iako su klijenti različiti, kao i situacije, rezultat uvijek mora biti isti, a to je ostvarenje mjerljivih poboljšanja, bilo da se radi o smanjenju troškova, poboljšanju djelotvornosti i učinkovitosti procesa, poboljšanju zadovoljstva kupaca ili maksimiziranju prihoda.
Rad se odvija iz svog ureda, koriste se svoji resursi, nemate troškova godišnjih odmora, bolovanja, doprinosa, a imate člana Vašeg tima!
- Izrada poslovnih dopisa i prijepisi
- Zaprimanje narudžbi klijenata i vođenje kalendara
- Naručivanje proizvoda i usluga prema potrebama klijenta
- Izdavanje računa
- Izdavanje ponuda
- Slanje upita i analize cijena
- Prikupljanje različitih informacija
- Unos podataka u baze podataka
- Upravljanje emailom
- Planiranje i organiziranje putovanja
- Planiranje i organiziranje sastanaka
- Priprema i slanje newslettera
- Održavanje odnosa s klijentima
- Poslovna komunikacija – pismeno i usmeno
- Ostalo prema potrebama klijenta
ADMINISTRATIVNO POSLOVANJE
- Vođenje svih evidencija
- Izračun godišnjih odmora, izrada Rješenja zaposlenicima, izrada plana i objava plana
- Izvještavanje Klijenta o promjeni propisa i prijedlog izmjene akata
- Evidencija imovine
- Usluga fleet-mangementa – registracija, servisi, popravci, prodaja i kupovina novih
- Službena putovanja – organizacija, izrada i obračun putnih naloga, kupovina avio karte, vlak, rent a car, hotel…
- Sudjelovanje u izradi proračuna
- Sudjelovanje u investicijama, odabir izvođača, sklapanje ugovora, praćenje realizacije radova po fazama, te davanje naloga za plaćanje odjelu financija
- Nabava uredskog materijala i namještaja
- Prva kontaktna točka, dogovaranje sastanaka, telefonski pozivi, kompletna korespondencija
- Prijem pošte, vođenje urudžbenog zapisnika
- Rezervacija i organiziranje putovanja, prijevoza i smještaja
- Organiziranje događaja i konferencija
- Priprema dopisa, prezentacija i izvještaja
- Upravljanje bazama podataka i sustavima za arhiviranje
- Organiziranje sastanaka i upravljanje bazama podataka sa sastanka
- Nadzor i nadgledanje rada administrativnog osoblja
- Upravljanje proračunom ureda, prikupljanje troškova i podnošenje izvještaja
- Upravljanje s osobljem, dobavljačima i klijentima
- Provedba i implementacija procedura za rad
- Delegiranje zadataka mlađim zaposlenicima
- Rad u nizu softverskih paketa
- Aktivno sudjelovanje u radu odjela ljudskih resursa, ažuriranje evidencija o kadrovima, sudjelovanje u selekcijskom postupku i intervjuiranje kandidata
USLUGE VIRTUALNOG ASISTENTA
- Priprema dokumenata i prezentacija
- Poslovna komunikacija – pismeno i usmeno
- Izrada poslovnih dopisa i prijepisi
- Zaprimanje narudžbi klijenata i vođenje kalendara
- Naručivanje proizvoda i usluga prema potrebama klijenta
- Slanje upita i analize cijena
- Prikupljanje različitih informacija prema potrebama klijenta
- Unos podataka u baze podataka
- Upravljanje emailom
- Planiranje i organiziranje putovanja i sastanaka
- Priprema i slanje newslettera
- Održavanje odnosa s klijentima
- Ostalo prema potrebama klijenta…
- Korespondencija s poslovnim partnerima
- Kopiranje i skeniranje dokumenata
- Arhiviranje dokumenata
- Administriranje e-mail pretinca
- Transfer dokumenata u pdf, word format i obrnuto
- Izrada i obrada tablica
- Prijepis i unos podataka
- Postavljanje i ažuriranje baza podataka
- Naručivanje uredskog materijala
- Pronalazak i analiza najpovoljnije ponude za nabavu roba ili usluga
- Izrada i slanje ponuda, predračuna, dopisa itd.
- Priprema dokumentacije i kontakt s knjigovodstvom
- Savjetovanje oko mjere aktivne politike zapošljavanja
Recent Comments