Usluge • VIVO

Slide Slide

PONUDA USLUGA

“VI-VO” obrt za usluge pruža usluge poslovnog savjetovanja, davanje smjernica ili pružanja operativne pomoći (koja se dogovara i utvrđuje u suradnji sa Klijentom, te sukladno zahtjevima i specifičnostima poslovne okolnosti),tvrtkama, obrtima, OPG-ovima, te ostalim fizičkim i pravnim osobama o pitanjima u vezi s upravljanjem:

Strategijsko i organizacijsko planiranje

Poslovni reinženjering, promjene sustava upravljanje

Smanjenje troškova i ostala financijska pitanja

Marketinški ciljevi i politika

Praksa i planiranje u vezi s ljudskim potencijalima

Strategija naknada i umirovljenja


REGISTRIRANE DJELATNOSTI

1. Savjetovanje u vezi s poslovanjem i ostalim upravljanjem
2. Upravljačke djelatnosti
3. Kombinirane uredske administrativne uslužne djelatnosti
4. Fotokopiranje, priprema dokumenata i ostale specijalizirane uredske pomoćne djelatnosti
5. Obrada podataka, usluge poslužitelja i djelatnosti povezane s njima

6. Odnosi s javnošću i djelatnost priopćavanja
7. Organizacija sastanaka i poslovnih sajmova
8. Istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja
9. Prevoditeljske djelatnosti – eng.-hrv. i vice&versa
10. Ostale rezervacijske usluge i djelatnosti povezane s njima
11. Agencija za promidžbu (reklamu i propagandu)

Za svakog svog klijenata posebno, a putem dokazanih metoda dolazi do rješenja tako da zadovolji klijentove posebne potrebe. Iako su klijenti različiti, kao i situacije, rezultat uvijek mora biti isti: ostvarenje mjerljivih poboljšanja, bilo da se radi o smanjenju troškova, poboljšanju djelotvornosti i učinkovitosti procesa, poboljšanju zadovoljstva kupaca ili maksimiziranju prihoda.

Rad se odvija iz svog ureda, koriste se svoji resursi, nemate troškova godišnjih odmora, bolovanja, doprinosa, a imate člana Vašeg tima!

  • Izrada poslovnih dopisa i prijepisi
  • Zaprimanje narudžbi klijenata i vođenje kalendara
  • Naručivanje proizvoda i usluga prema potrebama klijenta
  • Izdavanje računa
  • Izdavanje ponuda
  • Slanje upita i analize cijena
  • Prikupljanje različitih informacija prema potrebama klijenta
  • Unos podataka u baze podataka
  • Upravljanje emailom
  • Planiranje i organiziranje putovanja
  • Planiranje i organiziranje sastanaka
  • Priprema i slanje newslettera
  • Održavanje odnosa s klijentima
  • Poslovna komunikacija – pismeno i usmeno
  • Ostalo prema potrebama klijenta

ADMINISTRATIVNO POSLOVANJE

  • Vođenje svih evidencija
  • Izračun godišnjih odmora, izrada Rješenja zaposlenicima, izrada plana i objava plana,
  • Izvještavanje Uprave o promjeni propisa i prijedlog izmjene akata,
  • Evidencija imovine
  • Usluga fleet-mangementa registracija, servisi, popravci, prodaja i kupovina novih
  • Službena putovanja – organizacija, izrada i obračun putnih naloga, kupovina avio karte, vlak, rent a car, hotel…
  • Sudjelovanje u izradi proračuna,
  • Sudjelovanje u investicijama, odabir izvođača, sklapanje ugovora, praćenje realizacije radova po fazama – privremene situacije, te davanje naloga za plaćanje odjelu financija
  • Nabava uredskog materijala i namještaja,
  • Prva kontaktna točka, primanje stranaka, dogovaranje sastanaka, telefonski pozivi, kompletna korespondencija
  • Prijem pošte, vođenje urudžbenog zapisnika
  • Rezervacija i organiziranje putovanja, prijevoza i smještaja
  • Organiziranje događaja i konferencija
  • Priprema dopisa, prezentacija i izvještaja, sastavlja i priprema izvještaje, prezentacije i prepiske
  • Upravljanje bazama podataka i sustavima za arhiviranje
  • Organiziranje sastanaka i upravljanje bazama podataka sa sastanka
  • Nadzor i nadgledanje rada administrativnog osoblja
  • Upravljanje proračunom ureda, prikupljanje troškova i podnošenje izvještaja
  • Upravljanje s osobljem, dobavljačima i klijentima
  • Provedba i implementacija procedura za rad
  • Delegiranje zadataka mlađim zaposlenicima
  • Rad u nizu softverskih paketa
  • Aktivno sudjelovanje u radu odjela ljudskih resursa, ažuriranje evidencija o kadrovima, sudjelovanje u selekcijskom postupku i intervjuiranje kandidata

USLUGE VIRTUALNOG ASISTENTA

  • Priprema dokumenata i prezentacija 
  • Poslovna komunikacija – pismeno i usmeno
  • Izrada poslovnih dopisa i prijepisi
  • Zaprimanje narudžbi klijenata i vođenje kalendara
  • Naručivanje proizvoda i usluga prema potrebama klijenta
  • Izdavanje ponuda
  • Slanje upita i analize cijena
  • Prikupljanje različitih informacija prema potrebama klijenta
  • Unos podataka u baze podataka
  • Upravljanje emailom
  • Planiranje i organiziranje putovanja i sastanaka
  • Priprema i slanje newslettera
  • Održavanje odnosa s klijentima
  • Ostalo prema potrebama klijenta…
  • Korespondencija s poslovnim partnerima
  • Kopiranje i skeniranje dokumenata
  • Arhiviranje dokumenata
  • Administriranje e-mail pretinca
  • Transfer dokumenata u pdf, word format i obrnuto
  • Izrada i obrada tablica
  • Prijepis i unos podataka
  • Postavljanje i ažuriranje baza podataka
  • Naručivanje uredskog materijala
  • Pronalazak i analiza najpovoljnije ponude za nabavu roba ili usluga
  • Izrada i slanje ponuda, predračuna, dopisa itd.
  • Priprema dokumentacije i kontakt s knjigovodstvom
  • Priprema dokumentacije za mjere aktivne politike zapošljavanja


Recent Posts

Recent Comments

    Market Research

    Nullam sed velit neque. Integer tincidunt dui quis augue pulvinar.
    Nullam sed velit neque. Integer tincidunt dui quis augue pulvinar.
    Morbi sapien turpis, ultricies sed laoreet vel, fermentum nec.